Registrace firmy do katalogu zdarma a 2 další online triky

Perfektní viditelnost v síti – to je hlavní předpoklad úspěšného podnikání na internetu. Zapadlé www se potýkají s nedostatkem návštěvníků a tudíž ani negenerují zakázky. Registrace firmy do katalogu zdarma je přitom způsob, jak přeskočit některé konkurenty. Samozřejmě není samospásná a proto v článku najdete ještě dva další typy z online marketingu, ať můžete začít vydělávat.

Kde se dělá registrace firmy do katalogu zdarma a proč

Mimo webové stránky existuje soubor odkazů, kterými se na ně lidé odněkud ze sítě prokliknou. Když je tento odkazový profil kvalitní, mají webové vyhledávače tendenci nabízet www přednostně. Vyšší příčka znamená lepší návštěvnost a z většího počtu uživatelů se pravděpodobně vyprofiluje víc platících zákazníků. Proto se v rámci SEO – optimalizace webů řeší i tyto externí linky.

Osvědčený způsob, jak získat hodnotné zpětné odkazy, představuje registrace firmy do katalogů. Zdarma si v nich můžete udělat základní profil se stručnou prezentací služeb. Do kontaktů pak vložíte odkaz na domovské stránky, nebo si najmete experta, který to vyřídí za vás. V případě svépomocného řešení si určitě udělejte záznam v domácím katalogu Firmy.cz, který právě rozjíždí největší přehled služeb v republice. Dále využijte možnost zaregistrovat vaše firemní nacionále do katalogu Googlu rovněž zdarma. Vaše provozovna se tak začne automaticky zobrazovat i v mapách příslušné lokality.

Investujte do technického on-page SEO, ať máte víc kupců

Kromě registrace do online katalogů zdarma a případného publikování PR článků s odkazy na vaše stránky byste měli zvážit kompletní optimalizaci webu na klíč. Zmiňovaný linkbuilding působí mimo vaše www, ale důležité je mít v pořádku také SEO on-page, česky řečeno přímo u vás na webu.

Jako první je nutné zkontrolovat technickou způsobilost www a odstranit z nich chyby. Ty mohou být přímo v kódu. Někdy se vylepšuje poškozené responzivní zobrazování na různě velkých displejích. Častou závadou bývají také zbytečně objemné fotografie, kterými časem zahltí web amatérský správce. Výsledkem je zpomalené načítání stránek, které odradí uživatele se slabým připojením od jejich procházení.

Z hlediska SEO je tedy nezbytné se všech technických nedostatků zbavit, což se projeví na zlepšení návštěvnosti klidně o 50 % oproti předchozímu stavu. Už jenom díky tomu začne web generovat více objednávek. Pokud se technické on-page SEO zkombinuje s externí registrací firmy do katalogu, která bývá zdarma, pojistíte si tím douhodobě vyšší a stabilní zisky.

Ještě více poptávek získáte po optimalizaci obsahu 

SEO spravuje tři oblasti komerčních i nekomerčních www. Vedle technické optimalizace a registrace firmy do katalogů je to ještě upgrade webové textace. Zatímco evidenci na Firmy.cz zvládnete zdarma sami, neobejde se úprava obsahu bez expertní pomoci.

Specialisté na SEO najdou klíčová slova, pod nimiž lidé pátrají v síti po vašich službách a zboží. Tyto slovní obraty se musí objevit v informacích na vašich stránkách. Teprve pak je začnou vyhledávače nabízet hledajícím zájemcům, z nichž si u vás někteří nakoupí. Proto je nutné přetextovat web a klíčová slova doplnit i do všech nadpisů, titulků, metadat a leckdy i do url některých stránek.

Účinek textové optimalizace v kombinaci s registrací firmy do katalogů zdarma a technickou úpravou webu se projevuje organickou návštěvností vyšší o stovky procent. Takové e-shopy a firemní prezentace pak získávají obrovské množství internetových objednávek, které jim SEO bohatě zaplatí.

Chybí vám registrace firmy do katalogů na internetu? Tak neváhejte a zdarma si ji doplňte. Pokud ještě nemáte SEO, poptejte odborníky, ať vám ho obratem dodají. Weby bez optimalizace se moc neprosadí. Pokud byste potřebovali něco vysvětlit, využijte komentáře, jsme vám k službám.

Jiří Šarišský