Když si koupíte SEO, analýzu www máte zdarma

Potřebujete dostat na firemní web či e-shop víc platících klientů? Přesně k tomu slouží optimalizace stránek. Návštěvnost a tím pádem i prodejní konverzi nejlépe ovlivníte pomocí SEO. Analýza zdarma je pak součástí těchto služeb. Získáte v ní audit www, který vám odhalí jejich slabá místa. Seznamte se s nejčastějšími příčinami nízké rentability a propagační výkonnosti, které mohou poškozovat i vaší platformu.

Pracujete s keywords? SEO analýza je zdarma vytipuje

Vyhledávače Google, Seznam a další pracují tak, že vypátrají nejlepší shodu mezi naším dotazem a obsahem milionů relevantních webovek. Důležitým kritériem jsou přitom keywords – česky klíčová slova – tedy výrazy, kterými formulujeme dotaz. První místa ve výčtu hledání pak logicky obsazují takové stránky, kde robot klíčová slova objevil. My si pak klikneme právě na tyto přednostní odkazy a pokud v nich nenajdeme informace, které potřebujeme, změníme otázku a zkusíme štěstí znovu.

Pro firmy, které se chtějí prosadit v digitálu, z toho vyplývá, že musí keywords zakomponovat do obsahu svých www, aby se ze zapadlých postů přesunuly na začátek vyhledávání. Tím upoutají pozornost až 90 % uživatelů, z nichž se mnozí promění na klienty. Přesně tento cíl sleduje textové SEO a při počáteční analýze nám experti zdarma najdou frekventovaná klíčová slova. Když si u nich objednáme následnou optimalizaci, tak je s pomocí profesionálních copywriterů doplní do našich stránek.

SEO zkvalitní web. Technické brzdy detekuje analýza zdarma

Specialisté, kteří se zabývají optimalizací webů, si kupují šikovný software. S ním pak identifikují i skryté technické závady. Například odhalí všechny bludné stránky, jejichž adresa vlastně neexistuje. Dílčím úkolem SEO je tyto chyby známé jako error 404 vymazat, aby nemátly návštěvníky ani vyhledávače.

Další typické závady představují zbytečně velká data obvykle v podobě obřích fotografií, které se na mobilech dlouho načítají. Prodleva v odezvě webů je častou příčinou nízké návštěvnosti a nedostatku internetových objednávek. Proto se opravou technických nedostatků web mimojiné zrychluje, což dokáže zabránit až 50% ztrátám potenciálních zájemců.

Díky SEO získáte špičkový odkazový profil

Počáteční analýzu stavu www dostaneme při objednávce optimalizace zdarma. Ve skutečnosti je ale k nezaplacení. Z revize totiž vyčteme úroveň našich zpětných odkazů, které navádí uživatele odněkud ze sítě k nám na web. K nápravě vadných a k budování nových linků pak slouží takzvaný linkbuilding.

Experti na SEO například doplňují představení naší společnosti do online katalogů, kde nám v kontaktech vzniká užitečný proklik. Dalším z řady optimalizačních opatření přesně podle analýzy bývá výměna odkazů s vhodnými weby zdarma. Efektivní způsob, jakým se zlepšuje odkazový profil, spočívá též v pravidelné publikaci PR článků na externích portálech. Souhrně k nám přes tyto vnější linky přichází zbrusu noví zájemci a díky jejich nákupům stoupá konverze našich stránek i naše postavení ve vyhledávačích.

SEO analýza nám rovněž zdarma ověří, jestli nemáme na stránkách duplikáty neboli články převzaté odjinud. Za plagiátorství nás roboty mezi premianty určitě nezařadí. Profesionálové se podívají i na formátování psaných informací, jestli web pracuje s metadaty a zda texty respektují hierarchii nadpisů. Webovému auditu zkrátka neunikne ani myš. Pokud se dlouhodobě potýkáte s mizivou návratností vaší internetové propagace, oslovte SEO experty z celé republiky. Vyberte si mezi nimi ty nejlepší dodavatele optimalizačních služeb, kteří vám nebudou vstupní analýzu účtovat. Nezapomeňte se nám pak v komentářích pochlubit, o kolik procent stoupla díky SEO ziskovost vašich stránek.

Jiří Šarišský